Zástupci Pivovarů i přes dlouhá jednání nenašli s HC Zubr cestu pro vzájemnou spolupráci a nebudou tak pokračovat v partnerství pro nadcházející sezónu 2025/2026.
„Respektujeme rozhodnutí vlastníků hokejového klubu ukončit po osmnácti letech spolupráci s naším pivovarem. Již při převzetí společnosti Pivovary CZ Group jsme jasně deklarovali zájem o partnerství s klubem na oboustranně udržitelné úrovni. Od listopadu loňského roku jsme se snažili najít řešení s jednatelem klubu HC Zubr, Tomášem Pluháčkem. Mrzí mě, že předběžně sjednaný tříletý rámec spolupráce, který zahrnoval naše plnění ve výši 5 milionů Kč, byl ze strany minoritního akcionáře klubu Moravská pivovarská, a.s. v únoru odmítnut.
Sport vnímáme jako důležitou součást našeho regionu a hokej k němu bezpochyby patří. Přes snahu o nalezení efektivních podmínek spolupráce jsme bohužel s HC Zubr nenašli řešení, které by vyhovovalo oběma stranám. Jak jsme avizovali na jednání se zástupci města, pivovar Zubr je i nadále připraven investovat do rozvoje sportovních a kulturních aktivit v regionu, včetně podpory hokejové mládeže. Dlouhodobě chceme podporovat projekty, které mají smysl a rezonují s hodnotami, které sdílíme,“ říká Jiří Vlasák, marketingový ředitel Pivovary CZ Group. „HC Zubr děkujeme za dlouholetou spolupráci a přejeme hokejovému týmu, aby brzy našel nového generálního partnera a klubu se i nadále dařilo,“ uzavírá Vlasák.
Pivovary CZ Group v regionu dlouhodobě podporují další sportovní aktivity, jako je například volejbal či fotbal v Přerově, významné regionální hudební události, nadační fondy a hospic Strom života. V neposlední řadě podporují i Českou krajinu a ZOO Olomouc. Svými investicemi se tak snaží kultivovat prostředí, kde podnikají.
„V letošním roce máme několik důležitých úkolů, na které se budeme soustředit. Pivo Zubr, které je dlouhodobě oceňováno pivaři i odborníky, budeme vařit i nadále tradičním způsobem z lokálních surovin a postaráme se o jeho vynikající kondici na jeho cestě do sklenic fanoušků. Od začátku roku investujeme do výrobního a logistického zázemí, do obnovitelných zdrojů tak, abychom podpořili udržitelnost našich provozů. A samozřejmě i do odpovídajícího mzdového ohodnocení pro naše spolupracovníky. Po 13 letech měníme zároveň grafickou identitu obalů a logo piva Zubr. Již brzy uvedeme několik nových produktů, abychom podpořili další rozšiřování dostupnosti našich produktů na celém území České republiky,“ doplňuje Vlasák.