Hledáme posilu do týmu zákaznického centra, která zajistí bezchybné vystavování a správu faktur a podpoří plynulý chod administrativy.
Náplň práce
- Vystavování a kontrola vydaných faktur dle objednávek a dodacích listů
- Evidence a archivace faktur, práce s účetním/ERP systémem
- Komunikace se zákazníky ohledně plateb, upomínek či oprav dokladů
- Spolupráce se zákaznickým centrem při řešení nesrovnalostí (reklamace, vratky)
- Příprava podkladů pro účetní oddělení a reporting vedoucímu centra
- Administrativní podpora týmu zákaznického centra
Požadujeme
Vzdělání a zkušenosti
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomický směr je vítaným plusem)
- Praxe v oblasti fakturace, administrativy nebo zákaznického servisu rádi uvítáme, ale není to nutné
- Dobrá znalost práce s PC (Excel, Word, e-mail), zkušenost s ERP/účetním systémem (Helios, SAP apod.) považujeme za plus, nikoli za povinnost
- Schopnost pracovat přesně, pečlivě a systematicky
- Orientace v účetních dokladech a základní znalost DPH je vítaná, nikoli zásadní podmínka
Osobnostní předpoklady
- Pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- Dobré komunikační schopnosti pro písemný i telefonický kontakt se zákazníky
- Schopnost zvládat rutinní i nárazově vyšší objem práce
Do výběrového řízení zařadíme kandidáty, kteří zašlou životopis na e-mailovou adresu: pavlina.zdrahalova@pivovarygroup.cz
Vhodné kandidáty budeme kontaktovat a pozveme je na osobní pohovor.
Kontakt: Pavlína Zdráhalová, tel: 724 776 667