ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Staňte se důležitou součástí našeho týmu a pomozte nám udržet spokojenost našich zákazníků na špičkové úrovni.

Náplň práce
  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky – příjem objednávek, řešení dotazů a reklamací, aktivní nabídka zboží a služeb
  • Poskytování informací o produktech a službách společnosti
  • Úzká spolupráce s obchodním týmem a oddělením logistiky
  • Práce s interním systémem – zadávání dat, evidence požadavků, sledování zakázek
  • Péče o vysokou úroveň zákaznické spokojenosti

Požadujeme
Vzdělání a zkušenosti
  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Praxe v zákaznickém servisu, call centru nebo administrativě je vítaným plusem
  • Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
  • Schopnost aktivně naslouchat a efektivně řešit problémové situace
  • Znalost práce s PC (MS Office, e-mail, CRM/ERP) oceníme, ale není podmínkou
  • Základní orientace v logistice a obchodu se hodí, není však nezbytná
Osobnostní předpoklady
  • Trpělivost, empatie a orientace na zákazníka
  • Pečlivost, spolehlivost a schopnost samostatné i týmové práce
  • Odolnost vůči stresu a ochota pracovat v dynamickém prostředí

Do výběrového řízení zařadíme kandidáty, kteří zašlou životopis na e-mailovou adresu: pavlina.zdrahalova@pivovarygroup.cz
Vhodné kandidáty budeme kontaktovat a pozveme je na osobní pohovor.
Kontakt: Pavlína Zdráhalová, tel: 724 776 667

Bylo Vám 18 let?